halvskumt

hmm vädret mår nog inte så himla bra just nu.. De var sol när jag kom hem, gud så skönt tänkte jag men nehe de skulle ändras fort till totalt spöregn, var precis som att himmeln öppnade sig men inte nog med de nu kommer det hagel stora som stenar typ :P men dock ingen snö! är faktiskt nöjd eftersom de har snöat på många andra ställen :P Jag kan inte säga att jag ogillar de faktiskt, hur mysigt är det inte när man ligger nerkurrad i soffan med den man tycker om, lite ljus och en bra film och bara höra det knasstrande ljudet? hur mysigt som helst! tycker om hösten i viss måtta den är mysig men regnat är ju bara dödens... nåja nu blir det finslip på svenska arbetet!

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0