trött trött trött

Vilken skön träning det var idag, körde riktigt hårt så är helt slut nu och ska nog gå och lägga mig! Har gymmat 3 dagar denna veckan med 1,5 mil på cykel och 6 km löpning plus gym då och faktiskt en del simning med så jag är nöjd! Imorgon ska jag jobba så blir ingen träning då utan slappna av lite:P Nu funderar jag på om jag ska titta på lyxfällan nu ändå, kommer bara bli arg för hon är ju totalt dum i huvudet... sen blir man så arg på att hon är med i bartenderskolan, vilket betyder att hon endast vill vara med i tv, hon behöver ingen hjälp eftersom hon inte vill komma ur det här utan endast vill bli känd. Tv3 borde hjälpa folk som behöver det istället! blir nog att vänta på och titta på det imon eller med älskling sen för jag är grymt trött och att sova 12 timmar hade varit grymt skönt!
Charlie och mattias från förra säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0