Yeees

usch jag har tränat hårt idag haha helt slut när man åkte hem :P Blev 5 km cykling och sedan 3 km löpning :) har suttit och pluggat rättskunskap här nu i någon timma och jag blir inte direkt klokare på det så tänkte lägga ner det nu och krypa ner i sängen! Snart är det fredag och då bär det ju av till sthlm med grogg!:D (kallar henne grogg för alla frågar vem annars) haha! Det kommer bli så himla kul och jag längtar så himla mycket haha festande och shopping och en klassisk söndagsbakis utan att behöva gå upp på måndagen haha sen att vi kommer ha grymt jävla roligt vad vi än gör är också en annan femma haha! nej nu dör min dator snart så :)
SNYGGA JULIA VI SKA HA SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA KUL :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0