yesbox

jag har kommit på att jag faktiskt verkligen måste köpa en kamera, en smidig kamera att ha med ut när man festar eller bara tar det lugnt med vänner en som man snabbt kan ta upp så man fångar det mesta :P haha kul att veta? nej kanske inte men har inte så mycket annat i tankarna än det och att jag saknar min kärlek och det vet ni ju redan ^^, Blir att ut och springa en liten runda i kylan nu tror jag, måste det! Har levt på gröt hela helgen typ så nu känns det som att man är på gång och verkligen ska gå ner som jag vill! Visst kan låta lite tråkigt att leva på gröt men det är faktiskt gott! Sen kan man ju unna sig något extra på helgen om man vill det, men gröt ger nog garanterat viktnedgång om jag verkligen sköter mig och det ska jag! Sen behöver man ju ha lite protein och sånt och det får man ju ta och lägga in i vissa mål också, som kyckling och så! Men men jag ska gå ner så besluten är jag nu så punkt slut haha!
Åh jag hittade denna mysiga bilden från frankrike med natta och jonna 07/08! så himla härliga minnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0