hurtig dag!

Idag har jag fått gjort mycket! Började med att städa och tvätta två maskiner tvätt som jag även har hängt upp(Y) har fixat med blommorna med näringspinnar och grejor så dem nu ska växa, en som jobbar med blommor borde ha lätt för att se till att blommorna mår bra men de går sådär XD men har köpt med mig nya från jobbet igen så nu är de fint hemma! :) Skulle dra ut på en löprunda men har fått så fruktansvärt ont i sidan såfort jag bara springer 200 m :S är sjukt orolig att de är blindtarmen eller absolut värst om de är äggstockarna, men ska tinga läkaren imon om de är likadant på löprundan idag med.. usch är lite orolig för de :( menmen nu ska jag ta och hänga upp tvätten och hålla tummarna för att de blir en go löprunda i solskenet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0