jobb jobb och mer jobb!

ja de har varit väldigt dålig uppdatering men jag har jobbat stängning tisdag till söndag nu och varit hemma från jobbet 8 varje dag så känner inte direkt att jag har haft sådär jättemycket att blogga om eftersom de bara har varit jobb! Dock har vi haft sjukt kul på jobbet, trivs så sjukt bra med Ida och Christel så de är galet! man märker inte ens att de skiljer 5 år haha ! har väldigt kul på jobbet med alla men man märker att vi är yngst ^^ På lördag blir de middag och glöggprovning helt okej after work om man säger så ;D Nu sitter jag och tittar på filip och fredrik med pappsen och känner mig väldigt sliten efter 6 dagars jobb med lite sömn.
miss my girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0