living the dream

Jag har haft världens mest fantastiska vecka! Ida engström är fan en tjej som alla borde ha, vi har så sjukt jävla kul ihop och vi skrattar som ingen annan gör! Vi har gjort en himla massa haha kan inte ens dra upp allting eftersom de skulle bli världens längst logginlägg. Krökat kan vi ju säga att vi har haha, och vad händer när Ida och jag dricker ihop? jo de spårar och vi har så jävla kul! I fredags vart de middag med Denice och Lina! Hade supermysigt men tyvärr så jobbar ju lina på ett glas där vi åt samt Teatern så våran lugna kväll blev spår och utgång! Först teatern och sedan på g för att sedan spåra hem och skratta fram till 5 XD Och i lördags så blev de födelsedagsfirande hos Zacke med folk och sedan vipen på mobergs och ja champagne drack vi och shottade och cider och ja vettifan vad som hände men dyngrak var jag som fan, vi missade Emmas kärleksförklaring till zacke, vart fan var vi då?XD och de bästa av allt, 0 fucking kronor gjorde jag av med :D haha sen skulle vi gå hem och efterfesta och thomas bär mig på ryggen för att ja spåra och inte ville gå haha, sen helt plötsligt så går vi på en cykelväg och alla andra är borta. Fråga mig fan inte vart dem andra tog vägen :P men vi gick hem till Ida iaf ^^ Pratade med tim i typ en timma typ och sedan blev de sängen ja ^^ mer ska vi nog inte ta haha inte om dagen efter heller :P
Våran utklädnad i lördags! Snacka om att vi fick ragg hahaha
Jag och ida spårade på fredagsnatten hahah skulla klättre och lite allt möjligt :D inte så vackra dock XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0