onsdagskvällen rullar på!

Ja kroppen mår faktiskt bra än så länge :P får hoppas att de inte blir värre bara ^^ Nu sitter jag här och försökte ringa ida men de verkade ju gå sådär haha :P Var iofs inget viktigt, bara lite planer! :9
lirar just nu en pokerturnering också, går faktiskt bra! 1800 började och nu är de nere i 600 och jag ligger på 67 plats! haha vet inte riktigt hur men jag är faktiskt bra på poker :P får hoppas man tar hem en vinst också! Ska ta och bestämma mig för jacka snart också, måste beställa mig ett par easytone också, för fyfan vad sköna dem var! Provade paulins härom dagen och jag blev ju kär! Perfekt att ha på jobbet och när man bara går :)

Kommentarer
Postat av: josefine

jätte snygg blogg!

kolla gärna mina <3

2011-11-17 @ 21:07:48
URL: http://josefinerydberg.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandin Δ

Hej! Var gärna med i dagens blogg på min blogg! :-)m

2011-11-19 @ 11:58:51
URL: http://tildass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0