vill ha!

De blev ingen löprunda utan istället blev det 7 km på inlines! Gött mörbultad i armarna nu vilket är en skön känsla! Sitter nu och kollar på olika jackor, fan vad svårt de är att bestämma sig.. Vet inte ens vilken typ av jacka jag vill ha?!?!?! men fan jag är sjukt sugen på två jackor eller ja jag vill egentligen ha en nobis jacka men 7999:- känns lite väl mycket hahaha! Men de jackor jag är sugen på är en Franklin & Marshall jacka och sen är ju även sexy by sweden jackan fruktansvärt snygg!
<script type="text/javascript">
var uri = 'http://impse.tradedoubler.com/imp?type(js)g(658618)a(1795208)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('<sc'+'ript type="text/javascript" src="'+uri+'" charset="ISO-8859-1"></sc'+'ript>');
</script>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0