bra dag:D

Idag har varit en väldigt bra dag! Allt hos tandläkaren gick bra och sedan åkte jag till gymmet och tränade och det gick bra de också!:) Sen när pappa kom hem så åkte vi in till stan för att kolla/köpa rullskidor eftersom vi har bestämt oss för att göra det tillsammans plus att de ger så sjukt bra träning! Pappa köpte rullskidor men jag köpte inlines istället, eftersom jag åker snowblades och är van vid att skejta så passar de mig grymt mycket bättre! köpte ett par svarta med lite rosa på som skänkte en del av priset till bröstcancerfonden! Så oavsett om man hade kunnat hitta lite billigare så gör förhoppningsvis dem pengarna skillnad!:) Så nu kommer vi ut och åka och träna ihop, kommer köra slut på min gamla far ;) Jag tycker att de är kul att åka så förhoppningsvis så kan man ta sig en bra bit med dessa, blev stavar till också för att få träning i armarna också!;D



förhoppningsvis så har man en sån här vältränad kropp inom kort ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0