Det är okej att sakna

Ibland har man en känsla av att det inte ska vara såhär men jag kan inte göra mer. Det är okej. Men jag är inte som alla andra och jag tänker tydligen inte som alla andra. Man behöver inte vara rädd, man behöver inte skämmas man behöver inte göra någonting för det är ingen fara. Jag är inte arg bara förvirrad.

Det går aldrig att få något ogjort men det går att reparera till det och göra det till något bättre. Men vad vill jag? Det skiter jag i för stunden, de enda jag vill är att prata vilket kan vara om väder och vind eller vafan vad som helst, tycker inte att det är så mycket begärt. Jag känner att jag klarar mig och jag går inte och är ledsen eller gråter. De är bara något som saknas, och ja de är väl du men ja jag vet inte. Texten är väldigt osammanhängande men de bara blir så när jag bara känner för att skriva av mig lite. Det är lättare att skriva av sig här när ingen annan säger emot mig eller får mig att börja gråta.
Det är inte lätt och skulle inte bli lätt heller men jag förstår bara inte. Många saker som jag funderar över, men som sagt jag känner bara att jag skulle vilja ha dig i mitt liv, oavsett hur var och vad som helst så känns de som att du hatar mig av ingen anledning. Vi har en lång bakgrund tillsammans och det är inget som jag kastar bort men de känns som att jag är värdelös för dig och det gör mig mer ledsen än allt annat som har hänt. För jag skiter faktiskt i vad som har hänt eller hur de hände, har ingen betydelse för mig. För mig är det inte möjligt att man självmant kan rensa ur lägenheten för att vi ska flytta ihop, hur man kan göra mig så glad och 1 vecka senare? de är inte möjligt känner jag och var de så så är de enda jag vill ha är en lugn förklaring där du pratar med mig, pratar med mig som att vi faktiskt har varit tillsammans i över 3 år, oavsett känslorna i bilden, respekt för mig känns som de enda. Jag vill att du ska vara glad för min skull, hur jag har förändrat mig, jag vill att du ska vara glad för att jag snart nått mitt mål...

Det finns inget att vara rädd för, det finns inget att skämmas för, det finns inget att ångra utan bara saker att förbättra eller gottgöra.

Men jag saknar faktiskt dig också.




Kommentarer
Postat av: filippa :)

vad fin du är!

2011-10-21 @ 18:38:15
URL: http://filippamalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0