fredag ..

åh vad de suger att varenda jävel säger : Äntligen helg fyfan vad skönt! FAST neeeeeej :P jag ska jobba hela lördagen och söndagen så det är inte alls helg, de är som vilken dag som helst haha :P och denna helgen kommer jag INTE att gå ut ändå för jag dör ju på jobbet då XD de värsta är inte att man är trött utan jag ska vara körduglig till jobbet, tänker inte sätta mig i en bil och känna som jag gjorde i onsdagsmorgon efter matchen haha jag och julia var fortfarande fulla vid 1 dagen efter ^^ får vi väl skylla oss lite själv när vi tar ett till glas vin halv 6 typ?XD
men de var en rolig kväll ändå! Nu ska jag göra lite småsaker och sen blir de en inlinesrunda! Halsen känns faktiskt bra idag :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Lycka till på jobbet iallafall! Var jobbar du? :)

Har startat upp min blogg igen, kolla gärna in min blogg ifall du vill =)

2011-10-14 @ 15:39:00
URL: http://gaabriellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0