helgen!

Ja kanske ska dra helgen?;D haha de börjar bli en vana att jag inte bloggar så mycket när de är helg men de beror på jobb och vänner så de hoppas jag att ni har förståelse för! I torsdags så vart de ju popquiz på harrys med vin och grejer som hände lite saker. I fredags så blev de bara slappt och fredagsmys med julia!:)
I lördags så vart de en kanonkväll! De började med att Jag, Paulin och Johanna började göra oss iordning och sedan kom Issa, Amanda och Emma upp och vi körde lite pictionary haha sjukt svårt :P Sedan skulle vi dra oss till harrys men eftersom vi var 4 under 20 och vakten var en fitta :P så då drog vi upp till Issas bror jens där hans satt med typ 10 killar, sjukt trevligt blev de där haha och klockan sprang iväg :P Sedan skulle ju grabbarna till harrys med så vi gick till downtown men jens, Joel och david kom vid kvart i 3 typ och då kilade jag iväg och hämtade vin i lägenheten och vi gick upp till jens lägenhet, som numera är min drömlägenhet haha! :P Fyfan vad fin lägenhet, dör lite halvt :P
Jag amanda och issa spårade med killarna och de var skitkul :P Vid halv 5 så tyckte vi att de var en bra idé att sätta på en film?!?! så de gjorde vi, haha men de blev mysigt ;D dock så kände jag och amanda att de var dags att dra sig hem till mig, med lite om och men ;) men vi hade följe med joel och david haha och joel vågade knappt gå sista biten själv och ville att vi skulle ta omvägen runt stantons ^^ Hans kommentar : De kommer stå i tidningen imorgon, Joel Nilsson blev våldtagen och dog, dessa två tjejer är skyldiga! Kan ni leva med de?:D haha riktigt grym kväll!
igår blev de god lunch på ståhlis och sedan julmarknad med mamma och sen ett varmt bad med tända ljus och världens bästa one tree hill! Tycker att jag har sammanfattat helgen så gott jag kan nu, eller iaf så kort jag kan haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0