jag är nog inte frisk..

Jag är nog inte riktigt hundra i huvudet haha! Var precis ute på en 7km runda med pappa! De betyder att jag har åkt 1.6 mil på inlines idag wihoooo:D Sjukt duktig är jag faktiskt! Men min hals mår inte alls bra nu :/ det sköna med inlines är att det inte tar lika mycket på halsen som löpning gör, men däremot mina armar jadu om jag kommer kunna röra mig imon är den stora frågan ^^ men det ska bli lika fint väder så bara att gå ut på en lite mindre runda under dagen imon också så blir de bra :) Jag känner verkligen att löpningen har gjort susen i mina ben! Känner knappt de minsta ont i mina ben utan bara armarna efter stavarna så de är kanon, får in lite roligare styrketräning ;D men nu ska jag krypa ner under en filt :)
hittade denna underbara bilden på mig och min lillebror!! Vet absolut inte hur gammal den är men han har ju iaf inga tänder ^^ antar att den är från 2008? XD

Kommentarer
Postat av: julia ♥

fin blogg :)

2011-10-13 @ 23:46:16
URL: http://nattstad.se/juliaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0