Konstig känsla

Ja vet inte riktigt vad jag ska säga, gårdagen började kanon med lunch och en heldag med Paulin och Jonna! Sedan hämtade vi lilla busungen på dagis och jag fick nyckeln till lägenheten i stan!! Glad tjej :) sedan vart de popquiz som slutade i tårar och väldiga känslor och sjukhus, inte för mig. Dagen idag blev inte direkt bättre, telefonen stendöd och kan inte få tag på vissa... Kan inte skriva exakt vad som hände. När jag kom hem så börjar tårarna igen för att jag har världens bästa pappa som fan ska tänka på so själv istället för mig. Han hade skadat sig igår på jobbet men ville inte säga något för att jag skulle ut och ha kul så när jag kommer hem så ber han mig köra honom till läkaren.. Han får konstaterat att han har fått blodförgiftning i handen som är supersvullen och att han imorgon kanske inte hade överlevt om han inte hade kommit in idag :S nu fick han medicin mot de samt något annat och även stelkrampspruta så nu ska de inte vara någon fara så länge han inte får feber. Är hos Julia nu men pratade med pappa nyss och han mår bra :) men ska hem sen så att jag övervakar honom ifall att han får feber.. Sjukt orolig är jag och arg på att han inte ville säga de redan igår :( men han är sån: äsh de är ingen fara.. Nej nu blir de lite film :)

Lägger upp en bild på Kevin som jag tog igår!!:) världens sötaste unge!


Kommentarer
Postat av: a'photography (y

allt bra med dig?

2011-10-22 @ 12:25:16
URL: http://amandape.blogg.se/
Postat av: Marie

Jadå, allt är bra :)

2011-10-23 @ 19:55:29
URL: http://mariethereseaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0