Lördagskvällen!

Ja igår vart jag hemma också och ser ut att bli de idag med, sjukt tråkigt eftersom jag jobbar heldag både lördag söndag nästa helg men men så äre. Jag är så sjukt trött nu och mina armar håller på att dö! Jag och pappa åkte ut på en liten runda idag, han på rullskidor och jag på inlines med stavar och FYFAN vad kul det var! De enda problemet är när det går det minsta nerför, fyfan jag började typ gråta haha jag kommer komma in i de så småningom men måste sluta vara rädd typ!:P Men träning de ger de det lovar jag! Mina armar och axlar gör ont sen gymmet och lär absolut inte bli bättre imon tack vare detta men min rumpa??????? fyfan kan knappt sitta haha! men de är på rätt ställe de tar ändå^^ magmusklerna känner jag av ytterst lite! Men pappas kompis stefan åker vasaloppet och grejjer vilket gör att han åker rullskidor nu och han kommer hit imorgon förmiddag vid 10.00 och ska ut med oss på en runda och försöka lära oss lite tips samt att stanna på lättast sätt! för de är hemskt! Och då är det nog inte så bra om jag går ut ikväll haha ^^ sen är jag allmänt död fortfarande efter förra helgen så de får vara fokus på träning denna helgen!:) Vikten är snart nere där den ska vara, 60,5 vilket gör att jag har 2,5 kilo kvar och de är inget märkvärt utan nu är de stortfokus på muskler och bli tight och vältränad! Nöjd tjej ;D Så då ska man vara utan alkoholen iaf med fullt fokus på träningen!

nej nu ska jag försöka få tag på biobiljetter till mig och pappsen, sugna på att se Jägaren 2 men de verkar vara fullt :/ går inte ett skit på tvn idag så får väl se vad vi gör!


lugg igen? sjukt snyggt men väldigt jobbigt och opraktiskt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0