slut tjej.

ja herregud, jag är helt jävla slut! Mest i huvudet men även i armarna. 1 mil inlinesåkning med stavar och backar som man inte ens ska tala om. Om det var jobbigt? nä faktiskt inte så farligt förutom lite mjölksyra i de långa backarna. men nu efteråt? herregud känns som om jag inte kommer behöva vakna imorgon. huvudet hänger inte alls med idag känner jag. Pappa påstår att jag har tappat så mycket kilon på så kort tid nu de sista att jag saknar underhudsfett?!? kan de verkligen stämma? fryser hur lätt som helst och kan svettas under hård träning och trots de så kan jag springa och hacka tänder och ha gåshud? väldigt skumt...
men nu ska jag lägga mig ner i soffan lite, känns som att jag behöver det! Känslorna hänger inte riktigt med idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0