STRESS!

ja de är inte jättelätt att hinna med allting märker jag! herregud jag går ju på vassa nålar idag. Jag har stressat som fan på jobbet idag, ingenting gick som de skulle och verkligen alla priser var fel och 13 nya skyltar fick göras i 13 olika omgångar, inte så jävla lätt när man har en hel lista med saker som man ska hinna med innan man slutar. Sen har man en praktikant runt en hela dagen som enligt chefen inte får göra något själv, NEHE? vafan gör de. Hon fick göra saker ändå och de gick ju bra?^^ men när man helt plötsligt vart själv i butiken med en praktikant? vafan gör man, man halvdör-.-. Stress var bara förnamnet idag...

Nu sitter jag iaf här med julia :) Är ledig imon så blir en inlinesrunda på morgonen och sedan åka in för en lunch med Paulin :) sen efter de har jag ingen aning ^^, en mysig sommarbild på mig och julia får åka upp!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0