Tankspridd

Jag förstår inte riktigt alls. Jag säger att jag vill prata med dig och att tiden vi har haft tillsammans inte ska gå upp i intet utan att ja behöver dig, du svarar inte och säger fan inte ett ord till mig. Och den dagen du skaffar Facebook, ja då lägger du till mig som vän :S förstår verkligen inte, inte alls. Känns mer som att du gör allt för att göra mig ännu mer ledsen. Men missförstå mig inte, du är inte den du var och jag vill inte ha dig som den person du är nu. Men att trycka ner mig ännu mer tjänar du inte till, du får bara tusen åter och varsågod här fick du det. Tänker inte visa respekt för dig längre, inte när du sårar mig om och om igen.. Tänk om du bara cisste, hade gärna slängt allt i ansiktet på dig men jag sjunker inte till din nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0