trött och sliten en onsdag, skevt?

åh gud, nu har jag precis duschat och det var nog fan de skönaste jag varit med om hahah! väldigt överdrivet men ändå. Jag känner mig helt färdig, den lilla sömnen man fick inatt sätter sina spår.. och jag kan inte somna nu för då vaknar jag snart igen och hela dagen imorgon blir fuckad ^^ sen är de ju även onsdag vilket betyder att jag har en dejt med Danny Williams och Steve McGarett, vilket man inte kan skippa! Sjukt att de bara är 4 dejter kvar :(


Igår så pratade jag även med världens bästa Ida! Det var mycket som skulle pratas om och även ifall vi inte har sett varandra på mer än 1 månad så var de som de brukade ändå vilket är så sjukt skönt! Hon är en fantastisk människa som är snäll mot alla men aldrig förtjänar den skiten hon får.. Men vi kollade även över helger och sådant där vi båda är lediga så jag kan komma till henne eller hon kan komma till mig!:D Saknar ju min partyprinsessa!<3

nu blir de till att ta sig en bit mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0