life?

Härligt att man han med en löprunda innan regnet kom! Har börjar köra lite styrka nu efter också och jag känner verkligen att de börjar ta i armarna vilket är sjukt härligt! Har nu 4 kilo kvar tills jag når min målvikt på 58 kilo, haha får hoppas jag nöjer mig där då?;) Jag kommer lägga upp lite bilder och sådant om hur de har gått! Är så sjukt nöjd över mig själv men de är fortfarande de jobbigaste kilona kvar!
Passade på att slänga upp en bild på mig och julia från i fredags! Sjukt rolig kväll som slutade i kaos och värsta dagen efter någonsin i hela mitt liv :P
En kille kom fram och sa att jag var snygg och att han såg mig direkt när jag kom in på harrys. Jag: jaha okej tack antar jag haha. Han: Ja men blablabla får jag ge dig mitt nummer? Jag: nej du de är inte ens lönt. Han: nej men jag vill bara ta en kaffe? Jag: Jaha men det vill inte jag?:P är inte intresserad. 5 minuter senare. Han: Jag skrev ner mitt nummer på en lapp ifall du skulle ändra dig! Jag: haha va? okej men de gör jag absolut inte så du kan behålla den! Haha herregud vad vissa killar kan vara patetiska?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0