lördagskväll

Sometimes

Det har varit jobb idag, lite speciellt då mitt och idas jobb idag inte handlade om blommor och växter utan att träffa folk ute på stan haha! chefen tyckte att vi skulle få ihop ungefär 400 mailadresser eller mobilnummer under 4 timmar, herregud säger jag bara! haha vi fick nog ihop kanske 150?XD och då kämpade vi som fan men men :P

Sjukt taggad till att gå ut ikväll var jag innan men så blev de icke så jag och pappa åkte in till stan och tog oss lite thaimat! vilket var gott men herregud vad man märker att ens magsäck inte är ens hälften typ, orkade ju ingenting?!?! jag som brukar kunna äta allt typ bara för att de är gott haha! Men självklart så får man höra nyss att ens styvsyster ska ut så man hade kunnat gå ut ikväll men efter mat så känns soffan ganska lockande ändå! Får se till att försöka tagga om till underbar på fredag trots jobb hela helgen, hoppas verkligen att jag pallar! Imorgon blir de att åka till Gekås med mami och sedan vidare till hylte för att kolla på lillebrors match så blir att hålla igång imon :) Men nu ska jag titta på Trollkarlens lärling, verkar vara sådär men de är de enda som finns typ!

Slänger upp en bild från en festkväll i juni! Ge mig soooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0