tisdag!

</3

Idag är det tisdag ja, känns som att jag kollar almanackan varje morgon för att veta vilken dag de är.. Är man lite väl borta då kanske? Blir kanske lätt så när man oftast jobbar helg och är ledig på veckorna, man tappar liksom tidsuppfattningen..  Vad ska jag göra idag då? jadu har precis tagit mig lite mat och halsen mår inte så bra idag :/ så blir ingen löprunda idag utan får köra stenhårt på styrka sen istället, man behöver ju de också! :) tänkte lägga upp lite bilder sen samt resultat på hur min viktnedgång har gått! Nu ska jag hitta på något att göra, behöver städa men jag orkar inte fixa med alla grejerna de är så psykiskt jobbigt att jag har låtit den jävla lådan stå där nu i över en vecka.. någon gång så kommer jag väl vara tvungen att ta i det men jag väntar gärna så länge som jag bara kan känns de som, känns inte lika verkligt då.

Slänger upp denna underbara bilden för att få lite glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0